Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015 στο Mουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015
στο Mουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Εγκαίνια: 5 Απριλίου 2017
Διάρκεια: 6  Απριλίου – 17 Σεπτεμβρίου 2
Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 18 χρόνων από την 1η διοργάνωση του Βραβείου ΔΕΣΤΕ, πραγματοποιείται στο  Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης η έκθεση Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015, με έργα των 9 βραβευθέντων καλλιτεχνών από το 1999 έως και το 2015. Η έκθεση, η οποία δίνει μια ευκαιρία επισκόπησης της νεότερης καλλιτεχνικής δημιουργίας, θα εγκαινιαστεί στις 5 Απριλίου και θα διαρκέσει έως τις 17 Σεπτεμβρίου 2017.


Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης φιλοξενεί για πέμπτη χρονιά το Βραβείο ΔΕΣΤΕ. Η συνεργασία αυτή μεταξύ του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης και του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Βήμα στους Νέους», ένα θεσμό μέσα από τον οποίο το Μουσείο ανοίγει διάλογο με τη νέα γενιά, ενημερώνει το κοινό για τη σύγχρονη δημιουργία και ενισχύει ένα δυναμικό πεδίο ανταλλαγής ιδεών.

Το Βραβείο ΔΕΣΤΕ θεσμοθετήθηκε το 1999 και απονέμεται κάθε δύο χρόνια σε έναν Έλληνα ή Κύπριο καλλιτέχνη που ζει στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Στόχος του Βραβείου ΔΕΣΤΕ είναι η ανάδειξη μιας ανερχόμενης γενιάς καλλιτεχνών, που αποτελεί κύριο άξονα της πολιτικής του Ιδρύματος για τη στήριξη και την προώθηση της σύγχρονης τέχνης.

Στην έκθεση συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Λουκία Αλαβάνου, Αναστασία Δούκα, Ειρήνη Ευσταθίου, Χριστόδουλος Παναγιώτου, Μαρία Παπαδημητρίου, Άγγελος Πλέσσας, Γεωργία Σαγρή, Κώστας Σαχπάζης και Παναγιώτα Τζαμουράνη.


Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες:

Aποτελούμενα από «κολάζ» αποσπασμάτων από κινηματογραφικό υλικό συνυφασμένο με δικές της σεκάνς, τα βίντεο και οι εγκαταστάσεις της Λουκίας Αλαβάνου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2007) συνιστούν μια διερεύνηση της επιρροής του κινηματογράφου στη διαμόρφωση και τη δόμηση της μνήμης. Τα διαστρωματωμένα soundtrack των βίντεο λειτουργούν ενοποιητικά, δημιουργώντας ταυτόχρονα ροή μεταξύ των παράταιρων εικόνων, αυτό που ο Μπρεχτ ονομάζει Verfremdungseffekt (αποστασιοποίηση). Έχοντας μεγαλώσει σε ένα κομμουνιστικό περιβάλλον στα μεταδικτατορικά χρόνια της Ελλάδας, η Αλαβάνου υιοθετεί τον μετα-συγχρονισμό στον κινηματογράφο ως μέσο για να παρωδήσει την προπαγάνδα, να υπερτονίσει τις αντιφάσεις και να εκμεταλλευτεί το «πραγματικό» και το «making-strange».

Η Αναστασία Δούκα (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2011) με τη δουλειά της αναζητά τη συνείδηση του αντικειμένου/σώματος καθώς αυτό κινείται και επικοινωνεί στο χρόνο και στο χώρο. Ανατέμνει τον χρόνο σε μικρότερες στάσεις εκτόνωσης και τεντώνει στο χώρο το δέρμα του σαν χαρτί απλωμένο σε σκοινί. Παράλληλα μεταφράζει τη γλώσσα για να κατανοήσει τις τοποθεσίες της ομιλίας. Η καλλιτέχνις αναγνωρίζει στα υλικά την ικανότητα να ανακλάσουν τη δική της αδυναμία και δυνατότητα. Επιθυμεί να είναι αγωγός μεταξύ των ενδιάμεσων, διαδοχικών και αντιθετικών στάσεων που διαμορφώνουν οι ταξικές δομές, οι αρχιτεκτονικοί περιορισμοί και οι προσωπικές ανατομίες.

Η Ειρήνη Ευσταθίου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2009) εργάζεται με σειρά διαφορετικών μέσων, από τη ζωγραφική και τη χαρακτική, μέχρι εγκαταστάσεις μικρής κλίμακας και performance. Η δομή της εργασίας της συχνά ξεκινάει με τη δημιουργία αρχείων πρωτογενούς αρχειακού υλικού, σε συνδυασμό με υλικό που συλλέγει από τις περιηγήσεις της στο αστικό τοπίο, με στόχο την εκ νέου αφήγηση ελασσόνων ιστοριογραφιών. Με τη χρήση αρχειακού υλικού επιδιώκει να εξετάσει διαύλους εξερεύνησης του τρόπου με τον οποίο υπάρχουσες εικόνες μπορούν να μεταδώσουν καταστάσεις πέρα από τα αυστηρά όρια της ειδησιογραφίας και της ιστορίας. Επιπρόσθετα αποδίδει τον τρόπο με τον οποίο οι μικρές αυτές ιστοριογραφίες είναι αποτυπωμένες στο αστικό τοπίο, εκτελώντας έτσι μια ανεπίσημη, ιδιόμορφη και ανθρωποκεντρική αρχαιολογία του παρόντος και του πρόσφατου παρελθόντος.  

Το ευρύ πεδίο έρευνας του Χριστόδουλου Παναγιώτου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2005) εστιάζει στον εντοπισμό και την αποκάλυψη των κρυμμένων εκείνων αφηγημάτων που ενυπάρχουν στο οπτικό αρχείο της ιστορίας και του χρόνου. Σχολιάζοντας το έργο του με τίτλο Wonder Land (2008) και το ενδιαφέρον του για την πρακτική της αρχειοθέτησης, ο καλλιτέχνης σημειώνει: «Δεν ενδιαφέρομαι για την αρχειοθέτηση πέρα από το σημείο στο οποίο αποκαλύπτεται η ιδεολογία που τη χαρακτηρίζει. Αναφέρομαι στο σημείο που αποτυγχάνει να εκμηδενιστεί. Η αισθητική του αρχείου δεν αποτελεί αυτοσκοπό της δουλειάς μου. Ενδιαφέρομαι για τις ιστορικές αφηγήσεις και τις δομές τους. Μέσα από τις αδυναμίες τους, τα αρχεία διευκολύνουν την κατανόηση και ίσως τον επαναπροσδιορισμό.»

Για τη Μαρία Παπαδημητρίου (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2003) η λέξη τέχνη διατηρεί μέσα στην ετυμολογία της την υπόσχεση της σύνδεσης μεταξύ χειροτεχνίας και τεχνογνωσίας. Η καλλιτέχνις χρησιμοποιεί τον εαυτό της ως μέσο ανάπτυξης διαλόγου με τους άλλους, και για να καταλάβει την τέχνη ως μια ενεργή κοινωνική διεργασία, γεμάτη αντιφάσεις όσο και δυνατότητες. Από αυτή την άποψη, υποθέτει πως η δουλειά της, που έχει να κάνει περισσότερο με τη διαδικασία και την αλλαγή παρά με το ολοκληρωμένο προϊόν, μπορεί να ιδωθεί σαν μια μορφή ακτιβισμού. Αντιμετωπίζει τη δημιουργία τέχνης ως μια ανθρωπιστική δραστηριότητα, διότι βλέπει την τέχνη στην ανθρωπότητα ως κάτι που εμπλέκει και επηρεάζει τις ζωές των ανθρώπων.

To έργο του Άγγελου Πλέσσα (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2015) επικεντρώνεται στη δικτύωση της ψηφιακής μας ζωής και της ζωής μας εκτός δικτύου, με τρόπους που μας κάνουν να κατανοήσουμε τις δύο καταστάσεις. Οι δραστηριότητες του Πλέσσα περιλαμβάνουν περφόρμανς και artist residencies, ιδιωτικές εκδόσεις και ιστοσελίδες, γλυπτική και εκπαιδευτικά projects. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια διοργανώνει σε μακρινούς τόπους ετήσιες συγκεντρώσεις , όπως της Αιώνιας Διαδικτυακής Αδελφότητας και πιο πρόσφατα του Πρωτοκόλλου Πειραματικής Εκπαίδευσης, δημιουργώντας εντατικές εμπειρίες, συνήθως διάρκειας μιας εβδομάδας, που καθιστούν ασαφή τα όρια εργασίας και ελεύθερου  χρόνου.

Ο πυρήνας του έργου της Γεωργίας Σαγρή (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2001) βασίζεται στη διερεύνηση της περφόρμανς ως ένα συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο κοινωνικού βίου και οπτικού πολιτισμού, αλληλένδετα, ωστόσο διακριτά από τη διαλεκτική της αναπαράστασης στο θέατρο, τη μουσική και τον χορό. Η δουλειά της καλλιτέχνιδας, εκτός από τις περφόρμανς των τελευταίων δεκαπέντε ετών, απαρτίζεται από βίντεο, έργα που δημιουργήθηκαν σε περιβάλλον υπολογιστή, κείμενα, εγκαταστάσεις και σχέδια. Η πλειοψηφία των έργων της είναι επηρεασμένη από τη συνεχή ενασχόλησή της με τα πολιτικά κινήματα και την πάλη με θέματα αυτονομίας, χειραφέτησης και αυτο-οργάνωσης.

Το έργο του Κώστα Σαχπάζη (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2013) βασίζεται στις ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά των υλικών, τόσο ως φυσικές οντότητες όσο και ως νοητικές δομές. Χρησιμοποιεί μία ποικιλία υλικών όπως δέρμα, ρητίνη, μέταλλα, πλαστικές ύλες, ξύλο και χρώμα, και δοκιμάζει τη δυνατότητά τους ν’ αναδιαμορφωθούν σε αφηρημένα σύνολα με πλούσιες επιφάνειες. Η μορφή είναι ο δομικός πυρήνας των αντικειμένων του την οποία ο καλλιτέχνης ανακατασκευάζει σε μια φαντασίωση, και παραμένει φευγαλέα και σε διαρκή κατάσταση ροής. Χειρονομίες, σχήματα, ιδέες και υλικά δοκιμάζονται, αρχειοθετούνται, αναθεωρούνται, διασπώνται, συμπυκνώνονται και τελικά χρησιμοποιούνται για να σχηματίσουν ένα έργο άμεσο και αποφασιστικό το οποίο χαρακτηρίζεται από τη μόνιμη διάθεσή του να υπονομεύει την ίδια του τη φόρμα.

Για την Παναγιώτα Τζαμουράνη (Βραβείο ΔΕΣΤΕ 1999) ήχοι, καθημερινά αντικείμενα, εξωτερικοί χώροι, οικογενειακό περιβάλλον, αλλά και οτιδήποτε περιβάλλει την καθημερινότητά μας είναι το υλικό απ’ όπου πηγάζουν πειραματισμοί για μια απόπειρα προσδιορισμού εννοιών και καταστάσεων που σχετίζονται με τον χώρο γύρω της. Η αίσθηση αναζήτησης για το τι είναι αληθινό μέσα από την ανακατασκευή ήχων και εικόνων, είναι οργανικό μέρος των πειραματισμών της. Στα βίντεο της Τζαμουράνη εύκολα διαπιστώνει κανείς ότι ακόμα και τυχαίες λήψεις δένουν λειτουργικά τα μέρη ώστε να εκπληρώνουν την αποστολή τους, το αισθηματικό και εννοιολογικό αποτέλεσμα. Εικόνα και ήχος λειτουργούν αλληλένδετα σε μια προσπάθεια να προσδιοριστεί ο χώρος.

---

Με την ευκαιρία της έκθεσης Βραβείο ΔΕΣΤΕ: Μια Επετειακή Έκθεση, 1999-2015, θα κυκλοφορήσει δίγλωσσος (Ελληνικά/Αγγλικά) κατάλογος ο οποίος τιμά και επανεξετάζει όχι μόνο το έργο των βραβευμένων καλλιτεχνών αλλά και όλους όσους έχουν συμβάλει στην δεκαοκτάχρονη πορεία του θεσμού. Ο κατάλογος περιλαμβάνει κείμενα και μαρτυρίες των: Λουκία Αλαβάνου, Νάντια Αργυροπούλου, Υπατία Βουρλούμη, Bart De Baere, Σταματία Δημητρακοπούλου, Richard Fishman, Vincent Geyskens, Antony Hudek, Andrea Liu, Frank Lubbers, Χριστόφος Μαρίνος, François Michaud, Σοφία Μπέμπεζα, Νίκος Μυκωνιάτης, Χριστόδουλος Παναγιώτου, Heinz Peter Schwerfel, Γιώργος Τζιρτζιλάκης και Χρήστος Χρυσόπουλος.



Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Μέγαρο Σταθάτου
Βασ. Σοφίας και Ηροδότου 1
Αθήνα 106 74

Εγκαίνια: 5 Απριλίου 2017
Διάρκεια: 6  Απριλίου – 17 Σεπτεμβρίου 2017

Ώρες Λειτουργίας:
Δευτέρα – Τετάρτη – Παρασκευή-Σάββατο  10:00-17:00
Πέμπτη 10:00-20:00
Κυριακή 11:00-17:00
Τρίτη Κλειστά

Eίσοδος: 3,5 ευρώ
Για τους Φίλους του ΜΚΤ: Είσοδος δωρεάν

Πληροφορίες: Τ. 2107228321-3
www.cycladic.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σταύρος Λάντσιας Quartet
 Ο «Δικός» μου Ennio Morricone 11/11 στην αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός»

  Σταύρος Λάντσιας Quartet 
 Ο «Δικός» μου Ennio Morricone Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός» 
 Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2023, ώρα 21.00 Ο Σταύρος Λάντσιας, παρουσιάζει την πολυαναμενόμενη δισκογραφική του δουλειά με τίτλο «My Ennio Morricone». Ο καταξιωμένος Κύπριος πιανίστας και συνθέτης ανοίγει ένα παράθυρο στο μουσικό σύμπαν του αγαπημένου του συνθέτη, Ennio Morricone, και παρουσιάζει τις αξέχαστες μελωδίες του που έχουν «ντύσει» εμβληματικές ταινίες όπως Λολίτα, Σινεμά ο Παράδεισος, Κάποτε στην Άγρια Δύση, Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος, μέσα από ευρηματικές ενορχηστρώσεις και εμπνευσμένες εκτελέσεις από χαρισματικούς σολίστες. Μια βραδιά αφιερωμένη όχι μόνο στον Ιταλό συνθέτη, αλλά και στο ίδιο το σινεμά, γεμάτη εικόνες και συγκίνηση, εμπλουτισμένη από αναφορές στις ταινίες και ενδιαφέροντα αποσπάσματα από συνεντεύξεις του μεγάλου συνθέτη. Η συναυλία Ο δικός μου Ennio Morricone έρχεται στην ιστορική αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου «Παρνασσός» μετά τις επιτυχημένες συναυλίες στο Μέ...

Το ΙΣΝ Στηρίζει το Ανανεωμένο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης

Τ ο  Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης , ευρύτερα γνωστό ως ΜοΜΑ, άνοιξε ξανά τις πόρτες του για το κοινό μόλις πριν από λίγες μέρες, έπειτα από εκτεταμένη ανακαίνιση και μία συνολική επανεκτίμηση του τρόπου με τον οποίο οι συλλογές του συνδιαλέγονται με το κοινό. Το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ),  μέσα από τη διεθνή κοινωφελή δράση του, έχει στηρίξει το Μουσείο πολλαπλώς τα τελευταία 22 χρόνια και εξακολουθεί να βρίσκεται μεταξύ των σταθερών υποστηρικτών του ΜοΜΑ, και σε αυτή τη νέα εποχή του.

H ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ στον ιστορικό Gagarin 205 Live Music Stage

  H ΜΑΡΙΝΑ ΣΑΤΤΙ ΣΤΟ GAGARIN 205 Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου Ώρα έναρξης: 21.30 Pop, mainstream και ethnic, αλλά πάντα σύγχρονη και διαχρονική, η Μαρίνα Σάττι, αφού περιόδευσε το καλοκαίρι στην Ελλάδα και το εξωτερικό ξεσηκώνοντας το κοινό, επιστρέφει με φόρα στην Αθήνα και την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου καταλαμβάνει τη σκηνή του Gagarin 205 για ένα μουσικό σόου με τη σφραγίδα της μοναδικής αισθητικής της. Τρυφερή και εκρηκτική, μελωδική και αισθησιακή, αλλά και άκρως ανανεωμένη δημιουργικά, μιας καλλιτέχνης που δεν σταματάει ποτέ να εκπλήσσει, μας καλεί σε ένα συναυλιακό γεγονός που, μέσα από ανατρεπτικές προσεγγίσεις και απρόσμενους πειραματισμούς με pop και urban στοιχεία, αναδομεί με απαράμιλλη φρεσκάδα όλο το εύρος από την παραδοσιακή μουσική των Βαλκανίων ως την trap. Από τη Μάντισσα ως τη YENNA της κι από τις μουσικές δονήσεις της ελληνικής υπαίθρου που μας σύστησε μέσα από το πρόσφατο μικρομηκάδικο ντοκιμαντέρ της FLABOURO ως το viral του καλοκαιριού TUCUTUM, η Μαρίνα Σάττι έρχετα...

Σαντορίνη: My Heaven τρίτη έκθεση του Rest@rt στην Aqua Gallery

  Εύα Διβάρη  Τρίτη έκθεση του     Rest@rt   στην Aqua Gallery   Το Σάββατο 1 η Σεπτεμβρίου εγκαινιάζεται η τρίτη ομαδική έκθεση που παρουσιάζεται στο πλαίσιο της ομπρέλας πολιτιστικών δράσεω του ν Rest@rt   στην Aqua Gallery στη Σαντορίνη. Σε concept και οργάνωση του Δημήτρη Λαζάρου η έκθεση έχει τίτλο « My Heaven » . Στην έκθεση παρουσιάζονται ζωγραφικά έργα των:

O Νίκος Πορτοκάλογλου για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα σε μια συναυλία αλληλεγγύης 24 Σεπτεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού

  ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ O Νίκος Πορτοκάλογλου για τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα σε μια συναυλία αλληλεγγύης Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου Δημοτικό Θέατρο Λυκαβηττού Μαζί του: Βίκυ Καρατζόγλου - Βύρων Τσουράπης & οι «Ευγενείς Αλήτες» Καλεσμένοι Πάνος Μουζουράκης Νεφέλη Φασούλη Συμμετέχει η El Sistema Greece Youth Choir Ο Νίκος Πορτοκάλογλου, ένας από τους κορυφαίους τραγουδοποιούς της ελληνικής μουσικής σκηνής, εδώ και τέσσερις δεκαετίες εξακολουθεί να ξανοίγεται μουσικά, να πειραματίζεται με νέα σχέδια και να περνάει την τέχνη του από «σαράντα κύματα». Πάντοτε όμως επιστρέφει στον χώρο του, στα τραγούδια, στις ηχογραφήσεις, στη δημιουργία και κυρίως στις συναυλίες. Με αυτές έχτισε τη στέρεη σχέση του με το κοινό, την οποία δεν πρόδωσε ποτέ. Και συνεχίζει. Αυτή τη φορά, ενώνει τις δυνάμεις του με τη διεθνή ανθρωπιστική οργάνωση «Γιατροί Χωρίς Σύνορα» για μια συναυλία ανιδιοτελούς προσφοράς. Ως μια πράξη αλληλεγγύης, αφιερωμένη στη «χωρίς σύνορα» έμπρακτη βοήθεια. Η συναυλία θα πραγμ...

"ΑΣΤΟ" το νέο τραγούδι της Νίκης Αλεξάνδρου

 Κυκλοφορεί σε λίγες μέρες το νέο τραγούδι της Νίκης Αλεξάνδρου με τίτλο " ΑΣΤΟ ". Είναι το πρώτο τραγούδι που θα παρουσιάσει  από μια νέα σειρά τραγουδιών που ηχογράφησε τους τελευταίους μήνες η εκπρόσωπος της λαϊκής μας μουσικής . Η μουσική ανήκει στον Νίκο Σταυρόπουλο και οι στίχοι στην Αγγελική Κασιμάτη  Η Νίκη Αλεξάνδρου βρίσκεται πλέον κάτω από την στέγη της νεοσύστατης δισκογραφικής εταιρείας ΝOICES 

«Χριστουγεννιάτικη συναυλία» Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 στο Δημοτικό Θέατρο Καλλιθέας. Διοργάνωση: Όμιλος για την UNESCO Τεχνών, Λόγου & Επιστημών Ελλάδος και Δήμος Καλλιθέας

  "Χριστουγεννιάτικη συναυλία" Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024, ώρα 19:30, Δημοτικό Θέατρο Καλλιθέας Διοργάνωση: Όμιλος για την UNESCO Τεχνών, Λόγου & Επιστημών Ελλάδος και Δήμος Καλλιθέας «Ένα ψηλό παράθυρο είναι το τραγούδι. Βλέπει στον δρόμο, βλέπει και στον ουρανό. Απ’ αυτό το παράθυρο κοιτάμε τον κόσμο». Γ. Ρίτσος. Ο Όμιλος για την  UNESCO  Τεχνών, Λόγου και Επιστημών Ελλάδος σε συνεργασία με τον Δήμο Καλλιθέας, διοργανώνουν μια ξεχωριστή, « Χριστουγεννιάτικη συναυλία » την  Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024  και ώρα  19:30 ,   στο  Δημοτικό Θέατρο Καλλιθέας. Η μαγεία των Χριστουγέννων ζωντανεύει  με κάλαντα, ψαλμωδίες, χριστουγεννιάτικες και αγαπημένες μελωδίες από την ελληνική και διεθνή μουσική σκηνή,  τις οποίες θα αποδώσουν τρεις διακεκριμένες χορωδίες, δίνοντας στο κοινό τη δυνατότητα με τις υπέροχες συνθέσεις και τις μελωδικές φωνές τους να βιώσει το Πνεύμα της Θείας Γέννησης, με “όχημα” την Αγάπη και τη Μουσι...

Βασίλης Παπακωνσταντίνου- Βιολέτα Ίκαρη πρεμιέρα στο " Anodos Live Stage"

Όλα έτοιμα για την  μεγάλη πρεμιέρα στις 2/11 του  Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο " Anodos Live Stage" . Με μια μεγάλη διαχρονική δισκογραφική διαδρομή και το τελευταίο του άλμπουμ με γενικό τίτλο " Μπλέξαμε " ο θρυλικός Βασίλης παρέα με την Βιολέτα Ίκαρη θα χαρίσει στα Σαββατόβραδα σας μοναδικές μουσικές στιγμές γεμάτες από λατρεμένα τραγούδια ανίκητα στο χρόνο 

Νότης Σφακιανάκης: Ετοιμάζει τη νέα του επιτυχία & συνεχίζει δυναμικά τις επιτυχημένες εμφανίσεις στο " ΒΟΤΑΝΙΚΟ"

Νότης Σφακιανάκης ... ο διαχρονικός και επιτυχημένος ερμηνευτής που δεν σταματά λεπτό να μας συντροφεύει μέσα από τα  τραγούδια - σταθμούς  που επιλέγει ένα προς ένα για το κοινό του! Ο «άρχοντας της δισκογραφίας» δεν εφησυχάζει ποτέ και  ετοιμάζεται να μας χαρίσει ακόμα μία μεγάλη επιτυχία,  που θα κυκλοφορήσει σύντομα από την  Panik Platinum ! 

Ο Andrea Bocelli στην 66η Τελετή Απονομής της Χρυσής Μπάλας

  Ο  Andrea Bocelli  στην  66η Τελετή Απονομής της Χρυσής Μπάλας O Andrea Bocelli καθήλωσε με τη συγκλονιστική ερμηνεία του στο 'Nessun Dorma' τους παρευρισκόμενους στην 66η Τελετή Απονομής Χρυσής Μπάλας. Δείτε το βίντεο εδώ https://www.youtube.com/watch? v=9rDbbhdyMWE   Καθώς ο Andrea Bocelli τραγουδούσε, θρυλικές μορφές του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, όλοι οι νικητές της Χρυσής Μπάλας των περασμένων ετών, παρέλασαν στο βίντεο που δημιουργήθηκε ειδικά για την 66η τελετή απονομής. Τη Χρυσή Μπάλα κέρδισε ο Γάλλος ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης, Karim Benzema. Η Ισπανίδα Alexia Putellas της Μπαρτσελόνα κέρδισε τη Χρυσή Μπάλα στις γυναίκες ενώ ομάδα της χρονιάς ανακηρύχτηκε η Manchester City. Ο πιο αγαπητός τενόρος στον κόσμο, ο signore της καρδιάς μας, ο Andrea Bocelli, θα εμφανιστεί στις 18 Ιουλίου 2023 στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας σε μια βραδιά που θα μείνει αξέχαστη. Το ευρύ κοινό θα έχει μία μοναδική ευκαιρία ...